teatimes.blogg.se

Jag är en tjej på 26 år som kämpar med att bli frisk från anorexi. jag har haft en ätstörning i 9 år och anorexi i 7 år så nu vill jag en gång för alla bli frisk och börja leva ett liv i frihet. Jag är intresserad av kost och hälsa och är vegetarian sen ca 10 år tillbaka. Mina intressen är min hund, att läsa, skriva, se TV-serier och träffa vänner och familj. I mitt friska liv älskar jag att träna och röra på mig och det motiverar mig att bli frisk.

Jobbigt idag också

Publicerad 2014-08-30 20:35:00 i Ätstörningen,

Alla kvällar är så hemskt jobbiga, har sådan fruktansvärd ångest att jag inte vet vad jag ska göra. Känner mig ganska panikslagen och allt som virvlar runt i huvudet är ångest inför mat, min kropp, livet och sen någon sådan där diffus ångest som bara tar över mig totalt som är svår att säga exakt vad den beror på. Hatar iaf att må så här varje kväll. Får dumma tankar på att skada mig och göra dumma saker, tankar som det är en kamp att gå emot. En svår kamp.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-08-30 20:55:08

Jag mår också som sämst framåt kvällen av nån anledning!
Kämpa på <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela