teatimes.blogg.se

Jag är en tjej på 26 år som kämpar med att bli frisk från anorexi. jag har haft en ätstörning i 9 år och anorexi i 7 år så nu vill jag en gång för alla bli frisk och börja leva ett liv i frihet. Jag är intresserad av kost och hälsa och är vegetarian sen ca 10 år tillbaka. Mina intressen är min hund, att läsa, skriva, se TV-serier och träffa vänner och familj. I mitt friska liv älskar jag att träna och röra på mig och det motiverar mig att bli frisk.

Mysig eftermiddag

Publicerad 2014-10-02 20:46:09 i Ätstörningen,

Eftermiddagen spenderades med två stora koppar te och en fin vän, mycket prat och trevligt sällskap. Ångesten för maten är stor. Middagen blev en smärre kataststrof men jag ska få i mig kvällsmelliset och näringsdrycken nu. Med en gång faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela