teatimes.blogg.se

Jag är en tjej på 26 år som kämpar med att bli frisk från anorexi. jag har haft en ätstörning i 9 år och anorexi i 7 år så nu vill jag en gång för alla bli frisk och börja leva ett liv i frihet. Jag är intresserad av kost och hälsa och är vegetarian sen ca 10 år tillbaka. Mina intressen är min hund, att läsa, skriva, se TV-serier och träffa vänner och familj. I mitt friska liv älskar jag att träna och röra på mig och det motiverar mig att bli frisk.

Åh nej, nu kommer ångesten

Publicerad 2014-09-11 18:39:40 i Ätstörningen,

Nu känns det hemskt :( Dagens näringsdryck ligger i magen och jag ska strax äta middag och sen också kvällsmellis och det känns som att jag går under av ångest. Vill inte äta mer, vill promenera massor, vill skada mig själv. Men jag måste äta, jag ska inte promenera mer än vad hunden behöver och det hjälper inte i längden att byta ett självskadande beteende mot ett annat. Men usch vad jag känner mig äcklig nu, hemskt äcklig. Som att jag gått upp flera kilo. Och till på köpet har jag ätit mer till både lunch och middag. Hjälp! Står inte ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela